Ahad, 30 Ogos 2015

Sihat Dengan Pemanis P3



Hindari gula, bukan hindari manis. Makan dan minum apa sahaja makanan dan minuman yang manis asalkan ia bukan manis dari sumber gula. Bagaimana? Ia seakan mustahil kerana hampir setiap makanan dan minuman di sekeliling kita ini mengandungi gula.

Di sinilah kepentingan P3 SWEETENER -- masih terus dapat menikmati makanan dan minuman manis seperti biasa, tanpa perlu bimbang dengan mudarat yang berpunca dari gula. Sangat ideal bagi mereka yang telah dihinggapi diabetes dan lain-lain penyakit yang memerlukan 'berpantang' dari gula.

P3 SWEETENER rasanya manis, sama seperti gula kerana ia terhasil dari tebu hitam. Dengan menggunakan Teknologi Nano dan mesin khas -- semua yang membawa mudarat di dalam gula diasingkan. Yang tinggal hanyalah MANIS sahaja sebagai menepati MANIS UNTUK SIHAT. 
 











Harga Pemanis P3 ialah:

RM 50 sebotol (semenanjung) , RM 55 (Sabah dan Sarawak)
(harga adalah termasuk belanja pos)

CARA MEMBUAT PESANAN POS
Sila Hantar SMS:

1.    Sila maklumkan melalui sms tentang pesanan anda ke nombor 019-9253864.
2.    Bank in harga Pemanis P3 ke akaun Maybank  bernombor 153 010 460 145
3.    Maklumkan maklumat seperti tarikh, masa, jumlah harga, nama produk  beserta nama penuh dan alamat lengkap anda melalui sms ke 019-9253864
4.    Setelah menerima maklumat tersebut, pihak kami akan semak maklumat anda dan apabila disahkan betul, pesanan akan diposkan melalui pos laju secepat mungkin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan